Saturday, October 22, 2011

M.A.G.I.C.



Outfit of today
Tycker tiden har gått så otroligt fort nuförtiden (usch..nuförtiden...känner mig som en gammal tant). MEN det har hänt ganska mycket, har t ex börjat på en kvällskurs som heter modeteckning påbyggnad på Tillskärarakademin för att hålla kvar mina fashion-hands (ist för jazzhands, töntigt eller töntigt cool?!). Jag har tecknat mycket, känner att man utvecklas på den konstskolan jag går på just nu!
Det enda negativa är att mina symaskiner har börjat bli dammiga, eftersom tecknandet, målandet and everything with colours har blivit första prioriteringen. Men snart är ju Halloween och man kanske ska sy en klänning? Jag har många projekt som har blivit undanställda på hyllorna, som t ex min mormors kappa *skäms*.

Trrranslation: I think the time goes by really fast nowadays, but there is a lot of things going on in my life right now. For example my evening course at Tillskärarakademin, fashion illustration and I've been sketching, drawing and painting at school and after school. But I am ashamed that my sewing machines are getting dusty: (

BTW good song:

1 comment:

  1. let's follow each other if you like i love your outfits and your so cute ;D have a nice day (RYAN) AND VISIT MY BLOG (( http://styleinappearance.blogspot.com/ ))

    ReplyDelete